هیچکس . مست

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

مست

ابلیس

من میرقصم دافادور من از دور تورو میبینم بیام جلو دست تورو

میگیرم ببین چطوره بدنم بدن تو مثل........... چیزی گفتی در

گوشم میبرمت پشت دیوار

هیچکس

ميخواستم بشينمو مست کنم ولی تو اومدی و انداختی دست دورم

تلو تلو میخوری معلومه مستی بعد مهمونی بگير حموم مشتی

اونقدر داغی باعث شدی صاحب مهمونی يخ بذاره جایی که ثابت بودی

من خوشم مياداز ماشينا ودافای شاسی بلنداگه هيچکس ومست توميخواستی پرم

مگه خواستی تورم ميرقصونم به پا حرکات خاصی دورم

تو از همون دافایی که پشت ويترينن پسرای بی مايرو خوب پيچ ميدن

درگوشم چيزایی ميگی که ميشينه خوب تودل تقصيرتونيست عرقش خوب بوده

تو مستی نميبينی فکر ميکنی گلزارم چند تا بچه خوشگل منو هل دادن

وقتی باهم ميرقصيديم کاربد کردم منم مست بودم زدمشون آره بد کردم

من میرقصم دافادور من از دور تورو میبینم بیام جلو دست تورو

میگیرم ببین چطوره بدنم بدن تو مثل........... چیزی گفتی

میبرمت پشت دیوار

ابليس

بيا دافی بيا بشين امشب پيش من لبات قلوس بيا بذار لب رو من

بخواب روی تن تو رو جوون من اگه خوابت مياد بريم تو اتاق من

اگه ساکتم ، چون خرابتم واسه مالوندنت من پايه ی ثابتم

اما بدون توی جمعمون کسی نميره خونه پس امشب بمون

حتی وقت رقص نداری تو رقص ميچرخونی کمرو مث 60 رو دست

پس دست تو دست بيا بام برقص بين دافول اينجا شدی لامپ60

همه دافا حسوديشون ميشه بهت چون تو رده اولی اونا همه دست دون

امشب ميخوایم با اين شراب دافی مست کنيم قليون بچوقيم يه وقت نگی خز تویی

من میرقصم دافادور من از دور تورو میبینم بیام جلو دست تورو

میگیرم ببین چطوره بدنم بدن تو مثل........... چیزی گفتی

میبرمت پشت دیوار داره میلرزه صدات چیزی بهم میگه نگات

میگه بیا جلو میگه بیا جلو تا که بذارم لب رو لب هات

هيچ کس و ابليس

ابليس بيا بشين سيک بريز اينا همه بالان با يه پيک تيز

برو قيف بيار بذاريم دهن دافيا تا شيشرو خالی ميکنمو تو هم لاف بيا

بازم شاد بيا با تو هم صاب مهمونی يه، يکشبو نبينم تو خواب بمونی

ميخوايم مست کنيم بزنيم از دزد بالا بندازی دست دورم و باهات بدم قوس حالا

همه دست بالا چون ابليس و هيچکس روی دستشون هيچ وقت نبود و نيس کس

اون ور انزو با 2تا داف 1 به 2 بريم اتاق نشون بدم 021 به تو

امشب باهميم اما فردا نه چون که تو اجتماع فرق داريم از سر تا ته

من میرقصم دافادور من از دور تورو میبینم بیام جلو دست تورو

میگیرم ببین چطوره بدنم بدن تو مثل........... چیزی گفتی

میبرمت پشت دیوار2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک