هیچکس . ما از اوناشیم

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

هیچکس

ما از اوناشيم که يه جورايی علاقه ی خاصی / به خيابون داريم و به علاوه ی پاسی

از شبو توی پارک محليم / همش می شنويم اينو : پاس بده , من چی ؟

ما از اوناشيم که تو حالت عادی شاد / نيستيم , واسه همين به من نگو عادی باش

قاطی داشت هرکی که با ما سلام و عليکی/ داشته , با ما کلان ديدی فرار کن تا غيب شی

ما از اوناشيم که خيابونو متر / می کنيم , هميشه تو سر خيال بود و فکر

مام می خوايم از اون چيزايی که بقيه دارن / اما رو تن رفقا می بينيم بخيه بازم

ما از اوناشيم که رفاقتو رفتيم تا تهش/ واسه همينم به ماها ترفيع دادن

ما شک داريم حتی به جفت چشامون / اونقدر بازن که سياه شده پشت چشامون

ما يه مشت سربازيم ... واقعی تر از مستند ... ما حرفو عملمون يکيه ... ما تو خيابونيم آشغال سر به ما بزن

صبر کن بينم / من آدمای زيادی رو ديدم

که پيشم / مثل مان اما در اصل جور ديگن / من اصلا خونه نيستم

چون بايد پول بيشتر / در بيارم مث که تو وضع بابات توپه ميگن

تونستی هم / تو دل مامان جاشی خوبه اينم / نتيجه ی لوس بازيات يه ماشين توپ ديگس

ما از ايناش تو از اوناش , زندگی يه جور ديگس / ما مثه هم نيسيم دليلشم پوله , چی پس ؟

توکه زن بخوای سريع به تو خونه ميدن / ديگه نق زدنت چيه ؟ داری چی کم ؟

راستش داد که ميزنم يکم خالی ميشم / در ضمن عاشق اون لباسای خارجيتم

ما از اوناشيم که من باب مثال / طی همين يک سال  اخير   توی چنتا اتفاق خطير

لباسامون شده جر وا جر / پس هزينه چرا ؟ ... خاره ورساچه

اختصاصی توسط رپ مافيا

ما يه مشت سربازيم ... واقعی تر از مستند ... ما حرفو عملمون يکيه ... ما تو خيابونيم آشغال سر به ما بزن

ما از اوناشيم که شبو دوست داريم / از شهرداری بپرس اگه دم سوپورايی

واقعا ميخوای بدونی از کدوماشيم؟ / از ابر قدرتا بپرس قبل فروپاشی

ما از اوناشيم که سرجمع ردن / من نه آقام زير بار حرف زور رفت نه جدم

از اوناشيم که اصلا از چيزی نميترسن / به ارواحه خاکه ... قسم

ما سختيا واسمون خاطرات شيرينن / تلخی تا وقتی فرهادا ميميرن

ببين حاجيت به اخلاق پايبنده / خونواده دوستيم و با مزه

پس خونواده دستمه با مزه / من پيشگو نيستم ولی راحته

از الان ميگم ميترکه اين اهنگه / بيا اينم يه خبر از آينده

ما يه مشت سربازيم ... واقعی تر از مستند ... ما حرفو عملمون يکيه ... ما تو خيابونيم آشغال سر به ما بزن

اين يکيم واسه مهدياره داداش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک