هیچکس . چرا ازم بدت میاد

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

چرا ازم دست بالا تو بدت میاد؟ میگه حالا4

در آرزوی مرگ چه شيرينه گفته‌ها

ما لاتای بی خطريم نفس گفت به ما

چرا ازم بدت میاد چرا داری نفرت

وقتی منو میبينی بگو دوست داری چقدر که نفوذ کنی به من

يه چيزی جور کنی که من هر چی که آبرو دارم به باد بدم

سير سعودی داره فشارت  کاری ندارم به کارت

اين آهنگو گوش کن تا بت چيزایی رو کنم ثابت

صدام بکن هيچکس سروش سابق

هميشه اين‌طوری می‌خونم تا که نبره خوابت

چرا ازم بدت میاد چون‌که صدام خش داره

يا که چون‌که بچه‌ی ونکم کدش 8 داره

يا که چون که 6 تا دنگ خيابون به اسم منه، گنگه

حواسمو جمع می کنم تا نخوره گنده چون که قوانين رُنده

توی جنگل بزرگ هميشه کوچيکو خورده

واسه ‌ی کسییی يه که ازم بد بگن

اصل حرفامو میزنم بعد میرم چه هيزم تری من به شماها فروختم

که اين طوری، تو خيانت من سوختم

چرا ازم دست بالا تو بدت میاد؟ میگه حالا4

هنوزم يه علامت سؤال روی کلمّه چرا فکر بيشتر آدما روی کل‌ْکله؟

مايه ‌دارا همشون کل دارن سر پول و پله

بگم نصف دنيا هم که از سر زور و زره

اگه آمادگی داری بريم سر سؤالای بعدم، بحثا، باشه واسه بعدا

چراازم بدت میادچون که رپ کنم؟نکنه می ‌خوای اين کارو من بس کنم

چون که من وطن ‌پرستم  تعصب دارم از ايران يه بهشت تصور دارم

احترام میذارم به سربازایی که مردن از دست عزرایيل می رو خوردن

چيزی که می ‌کنی فکر تو بگو به هر شکل تا که بزنی تو پلک

باعث میشم کنی شکل با حرفام نگو چرا اينقدر حرف زدی

بگو چرا ازم بدت میاد لعنتی

در آرزوی مرگ چه شيرينه گفته‌ها

ما لاتای بی خطريم نفس گفت به ما

چرا ازم دست بالا تو بدت میاد؟ میگه حالا4

(صفر، صفر، صفر بيست و يکه)

چرا ازم بدت میاد چون آتيش تو چشامه

يا وقتی منو مست می ‌بينی ميگی چه شاده

رپ‌ کن دوست نداریی با تيريپه ساده

هر کی تيريپّه بگــــــــــــــی می ‌زنه میگی شاخه

چرا ازم بدت میاد چون سيبيل دارم؟

يا چون که با هر جنس شاخ تيريپ دارم؟

شايد از قيافم بدت میاد مگه می ‌خوای خواستگاری گرگ نما بيای؟!

ازم بدتمیاد چون که رپِ من يکه  يا که چون که روی شيکم من 021

من از بچگی بزرگ شدم با يه عقده پس نپرس چرا وحشی ‌ام، چون‌که

بعضی وقتا يه حس به من میگه  توی وجودت عشق داره کم میشه

چرا هيچکس نمیفهمه «هيچ‌کس» رو

بهتره ما همين جا تموم بکنيم بحثو

چرا ازم هیچکس تو بدت میاد؟ 021............

ببینید واسه ما اصلا مهم نیست که از این خوشتون بیاد یا نیاد

چون که چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد واسه  ما هیچ فرقی

نمیکنه این آهنگو بیشتر خوندم که خودم خوشم بیاد میدونی چی

میگم .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک