هیچکس . ریمیکس

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

نفرت

ببین پسر جان این یه ریمیکسه

هه هه این یه ریمیکسه البته خارجیا میگن ریمیکسه ها إإإإ بذار ببینم من چی بگم خب من میگم تدوین 2 . کاره بدیه از من ولی هر أ چند گاهی آدم باید یه کار بد بده بیرون که انتظار شنوندها بیاد پایین یه ذره میدونی چی میگم ضمنا مضمون خاصی داره نه چیزی توشم همش الکی

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها میخندم3

ها ها ها ها ها میخندم2
از ديشب چريده رو کاغذ خودکار  منم از صبح کردم نشخوار

شعر رو تا ببينم اگه خوشمزست واست بذارم تو بشقاب

پس دهنيه از اونجايی هم که مريضم من سريع بغل کن مستراح رو

قفل کن درا رو چون ميزنی تگری حتماً

ببين انقدر عجيب و غريبم من

مردم چشماشونوهمچين میمالن و نگاه می*کنن که انگار توصفينم من

عربا هم ميدونن بزرگم تو رپ

همينم هس صدام نميکنن هيچکس،{پس چی} بهم ميگن به عربی اکبر

اگر بخوام به مخم فشار بياد زير فشار کمه کم شاهنامه ميزاد

اونم دوقلو سنگين و توپولو  يه نيگا بندا ببين آب وصله؟

اگه وصله به مخت راحت فشار بيار

دسمال اون بغله، سيفونم بکشی که ديگه حله  درد نکنه دستت

از اون الکيام يا خودمم؟ داری شک بِم؟

پيرنمو بزنی بالا ميبينی اصله .           په

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها میخندم3

ها ها ها ها ها میخندم2

من بازم بی کليد خونه و ماشين پيشتم

به راحتی بدون شيکستن در و شيشه بيخ ريشتم

صدام مياد تصوير نی؟  اينم ميشه حل

کافی الف و ب رو مثل بابا بچینی و پشت رپ فارسی بنويسی و من رو ببينی

واسه قهوهی تلخ هزينه کردن

ولی لازم نبود اصلا

چون همين رپ کن های مسخره بسن  که ها ها بگيره خندم

ما نميخونيم، هر چی ميکروفن ديديم خورديم با هسته

رپ کنا رو هم يا کره کرديم يا مزه 

يه ميکسرم قورت بدم ميشه يه استوديوی خسته

 آدرسشم مينويسين؟ شيکم بنده

دشمنا مثل 9 کله گندن بدم نشون بت؟

ما تيزيم مثل تقسيم ميکنيمشون 1  ماتيزيم ولی موتور بوگاتی روشه

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها میخندم3

ها ها ها ها ها میخندم2

عظیم علی من اعتبار ندارم اینو شنیدی یه زنگ به مملی پور بزن بش بگو یه زنگ به من بزنه کار خیلی مهمی دارم دمت گرم جای همتون الله وکیلی خیلی خالیه اژدها مژدها داره شروع   میشه خیلی حیفه نیستین ها . طور انجام وظیفم تو راه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک