سروش لشکری هیچکس

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

اختلاف

اينجا تهرانه يعنی شهری كه

هرچی كه توش می بينی باعث تحريكه

تحريک روحه تا تو اشغال دونی میفهمی تو هم آدم نيستی يه آشغال بودی

اينجا همه گرگن می خوای باشی مثه بره بذا چش و گوشتو من

 وا كنم يه ذره اينجا تهرانه لعنتی شوخی نيستش

خبری از گل و بستنی چوبی نيستش

اينجا جنگله بخور تا خورده نشی اينجا نصف عقدين نصف وحشی

اختلاف طبقاتی اينجا بيداد میكنه  روح مردم زخمی و بيمار میكنه

همه كنار همن فقيره و مايه داره خفن توی تاكسی همه میخوان

كرايه ندن حقيقت روشنه خودتو به اون را نزن

روشن ترش میكنم پس بمون جا نزن

خدا پاشو من چند سالی بات حرف دارم

خدا پاشو پاشو تو نشو ناراحت از كارم

كجاهاشو ديدی تازه اول كارم خدا پاشو من يه آشغالم بات حرف دارم2

نمكی با چرخش كنار يه بنزه كلون چرخش باهم كرايه ی بنزه

من و تو اون بوديم از يه قطره  حالا ببين فاصله ی ماها چقدره

دليل چرخش زمين نيست جاذبه پول كه زمينو می چرخونه جالبه

اين روزا اول پوله بعد خدا همه رعيت ارباب كدخدا

بچه میخواد با يتيمی بازی كنه بابا نمیذاره يتيم لباسش كثيفه

چون كه فقط يكی داره همه آگاهيم از اين بلايا

حتی فرشته هم نمياد اين ورا تا نشيم فنا با همين بلايا

اما كمک نخواستيم اشک بريزه كافيه همين برا ما

آدم مريض حرفامو درک كرد تموم نكردم حرفامو برگرد

خدا پاشو من چند سالی بات حرف دارم

خدا پاشو پاشو تو نشو ناراحت از كارم

كجاهاشو ديدی تازه اول كارم خدا پاشو من يه آشغالم بات حرف دارم2

تاحالا شده عاشق دختر بشی  میخوام حرف بزنم رک تر بشی

پيش خودت ميگی اينه عشق تاريخی

اما دافت با يه بچه مايه داره خواب ديدی

خيره يادت باشه غيره خودت بزن قيده

هرچی آدم تو كنارت میبينی چون عيبه

يكی همسن تو سواره ماشين خدا بهت پوز خند میزنه

میكنی با كينه دعا كه منم میخوام مایه دار بشمو عقده رو كنم تركش

دعا نكن بی اثره نمیكنن دركش

میخوای بخوابی تو بیداری كابوس ببین

بیا باهم به این دنیا فحش ناموس بدیم

باید كور باشی نبینی تو فقرو هرجا

كناره خیابون نبینی فقر و فحشا

خدا بیدار شو یه آشغال بات حرف داره

نكنه توئم تو فكر اینی كه چی صرف داره

خدا پاشو من چند سالی بات حرف دارم

خدا پاشو پاشو تو نشو ناراحت از كارم

كجاهاشو دیدی تازه اول كارم خدا پاشو من يه آشغالم بات حرف دارم2

اينه فرق ما توی اجتماع..........................................


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک