پیشرو . راه نجات

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

پیشرو و سوگند {راه نجات}

پیشرو

امروز تصميمی گرفتم پس از چيزی نوشتم / که تو دنيای من نيست ، رويای رنگيی نيست

تو بيمارستان نقش گلهای غمگين / افرادی که ميترسن برن سراغ تقويم

مردی منو صدا زد شروع کرد به گريه / انگار منو شناخته بود شروع کرد به قصه گفتن

گفت هرکاری کردم زنم بمونه زنده/يه هفته ی ديگه مهمونه زندونه زشته

اينجاست تمام زندگيمو فروختم به عشقش / بهترين نطفه رو داشت بهترين مادرو

وقتی با هم بيرون رفتيم از در اون محيط / چشمای من دومين همسر اونرو ديد

اونا داشتن ميرفتن به گورستون/جلوی من بحثشون شد سر پول گوره خالی

زنش از پنجره زل زده بود رو به پايين / مرد اونو نگاه کرد و رفتش توی ماشين

سوگند

وقتی چشات بازه بازه / نميتونی ببينی يه راه تازه

وقتی تاريکی تو راهت باشه / ميبينی روزاتو تو ماه کامل

جاده ی ماه به آفتاب / نجات و تنها راه به بالاست

ميرسی به نور کامل / اگه دستای تو باشه باهات

پیشرو

خيلی آروم برگشتن به طبقه ی بالا / اونجا شلوغ شده بود با اربدی تارا

سعی کردم جمعيتو پراکنده کنم / بهم گفت آرزوهای من برآورده شدن

بچمو که دادمش به پرورشگاه / زنمم تنهام گذاشت به خاطر چند خط اشکال

به خاطر ترحمه رضا اينجا اومدن نويد / از وقتی مريض بودم شدم تو بدنش غريب

هيچ وقت از ديدن غروب نميترسيدم / رفت به سمت پرستارا گفت ميبخشيدم؟

وقتی گفتن آره،اولين بار خنديد/گفت زندگی منو برد با کمترين نامردی

هم درکش ميکردم ، هم درکش نميکردم/با خودم گفتم چيزی از دردش نميفهمم

اما ايمانو ميشناسم،اميدو ميشناسم/شايد من بتونم نجاتش بدم با اين باور

که خداوندی هست مهربون تر از تصور / از اون شب کتاب مقدس اونجا ورق خورد

اوضاع تقريبا" عوض شد ، اون ايمانو ميفهميد / صبحا صورتشو آرايش ميکرد و ميخنديد

سوگند

وقتی چشات بازه بازه / نميتونی ببينی يه راه تازه

وقتی تاريکی تو راهت باشه / ميبينی روزاتو تو ماه کامل

جاده ی ماه به آفتاب / نجات و تنها راه به بالاست

ميرسی به نور کامل / اگه دستای تو باشه باهات

پیشرو و سوگند

(پيشرو) صورتشو آرايش ميکرد و ميخنديد...

من آخر قصه رو ميسپارم به تو...

به نظرت کسی که ايمان داشته باشه چه بلایی سرش مياد؟ آيا ميميره؟

نه ، اونی که ايمان داره هميشه زندست.. هميشه...

(سوگند) ای خداوند... ای خدای زنده تو رو شکرت ميکنم امروز ، به خاطر وجودت...

به خاطر اينی که ، اگر زمين افتادم تو منو بلند کردی ای خداوند...

اگر نا اميد بودم تو اميدم بودی... مرسی که هستی ای خداوند...

تا ابد و الاباد...

سوگند

وقتی چشات بازه بازه / نميتونی ببينی يه راه تازه

وقتی تاريکی تو راهت باشه / ميبينی روزاتو تو ماه کامل

جاده ی ماه به آفتاب / نجات و تنها راه به بالاست

ميرسی به نور کامل / اگه دستای تو باشه باهات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک