پیشرو . قبرستون هیپ هاپ

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

رضـا پیشرو قـبـرسـتون هـيپ هـاپ

آه! پسر وقتی دنبال بهترينی ، سعی کن راهو اشتباه نری...

عشقش اين کاره شب و روزه بيخواب دوست داره چالش کنن تو "قبرستون هيپ هاپ"

بيت باکس چيکــــــ چيکی بام بام بام با بام بام

بيت باکس چيکــــــ چيکی بام بام

هيپ هاپ هيپ هاپ

شلوار بگـــ /هدفن و يه سيگار برگــــ /شدی بازيگر سريال گنگـــ/

اونقدر مستی که نميزنی به ليوانت دست آآآه دورت شده پر از

شريکای پست واسه رفقای بد همه پولاتو ميدی اولش ميشيی

عاشق " Mو توپاکــــــ و بيگی" ميری خونه دعواست واسه

تيريپ بگت به مامان بابا ميگی تو ونکــــــ/ ميتينگــــــ/ رپه

زود پول بده ميخوام برم سره ساعت برسم مامانت ميزنه با يه

سينی تو سرت  ميگی بيخيال همه چی سرت درد ميگيره اگه

نری ونکــــــ/ و به بيت باكس نرسی ميگی سرمو بکوبنم به

ديوار برا چی؟اونا پيرن نميفهمن چی ميگم برا کی؟

ميميرم برا اين کار/هه هه! عمرا" وقتی به من فيريکم نرسی

عشقش اين کاره شب و روزه بيخواب دوست داره چالش کنن تو

"قبرستون هيپ هاپ"بيت باکس چيکــ چيکی بام بام بام با بام بام

بيت باکس چيکــــــ چيکی بام بام هيپ هاپ هيپ هاپ

ميشه 21 سالت اگه گنگــــــ/ باشی عاقبتت تير و زندانو دمبلاس به جایی که سر به راه بشی بری سر کلاس آه ميشی نوچه پير مرد گدا

يا حمله ميکنن تو انفرادی بهت يا شانس مياری قضيه اقتصادی بشه

بشی استثنایی ولت کنن سيگارتو بگيرن دکترا نميان چهره بيمارتو

ببينن کف سالن خوابيدی همه در حال کشيدن موادميکنن به تو تعارف

اگه پول داری اگه نداری کتابو بخون و دنيا رو از قفس قناری نگاه کن

پس ،اگه آزاد بشی ولگرديو فقط و فقط زندگيتو شعر کردی

تو شيرو انتخاب کرده بودی واز شانست نمياد امشب شير

عشقش اين کاره شب و روزه بيخواب دوست داره چالش کنن تو

"قبرستون هيپ هاپ"بيت باکس چيکــ چيکی بام بام بام با بام بام

بيت باکس چيکــــــ چيکی بام بام هيپ هاپ هيپ هاپ

اما ما اينطوری نيستيم يادش بخير ميتينگای قديم با تيريپای بگی

يه دوره زندان بودم سر رفيق زودم آزاد شدم با سر سفيد

تو کارگاه ها ميکردم توالتو تميزدوره رضا پر بودازگوساله و رئيس

اما دليل نميشد رپ نکنم به فکر زندگيم نباشم صبر نکنم

خيلی زدن تو سرم سرد نشدم به خاطر فقر من ترد از درسم شدم

زندانيه رپ بدون ترس از هنرادامه دادم گرفتم درس از خودم

نميترسم نميچسبم به مزخرفاتی که بعضی وقتا ميگه مغزم

من « پيشـرو » شدم با نگاه برترتو بايد بکنی تو پادگان من رپ

عشقش اين کاره شب و روزه بيخواب دوست داره چالش کنن تو

"قبرستون هيپ هاپ"بيت باکس چيکــ چيکی بام بام بام با بام بام

بيت باکس چيکــــــ چيکی بام بام هيپ هاپ هيپ هاپ

آخیش عجب روزی بود... مرسی بچه ها مرسی... هی

هووو... 021... تهران... ما اينجاييم... هميشه زنده...

پیشرو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک