پیشرو .نمیشه باهات حرف زد

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

پیشرو و تتلو    نمیشه باهات حرف زد

تتلو

OOOOOHHHHH  YYYYYYHHHHHHHتتلو ، پيشرو

يه نگاه به جلو يه نگاه به ساعت،يه تن خسته کوفته بدونه خواب راحت

رفتنت توبغل يکی چه سادست،ولی هميشه يه بغضی توی چشات هست

تو اصلا" نميدونی رد کردم ، نميخونی از مغزم

نميفهمی درمياد فقط حرفم از قلبم ، دوستات پُرت کردن از قبلا"

خسته شدم از تو اتاق ، و من تنها تو حال و جدول حل کردم

جلو سختيا قد علم کردم ، من بد ضرر کردم

نه ميشه باهات حرف زد ، نه ميشه حستو از کارات حدس زد

من از رفتارات خستم ، راهی نمونده جلو پاهات اصلا"2

پيشـرو

راهی نمونده جلو پاهات اصلا"... « پيشـرو »

عشق مثل بارونه ، رعد و برق باعثش ميشه / وقتی در گوشت ميزنم ، ميگی اين عاشق نيستش

من دوست دارم وقتی عصبی ترم/چندوقتيه رفتی نی خبری ازت

معلوم نی کدوم گوری رفتی / تو رو ول ميکنم توی لجنی همش

چت که ميشی ازت بدم ميادش / شبا بازم مشينم پای چرندياتت

توميخندی اما شاد نيستی/واسه خواب ويسکی ميخوری حاليت نيست

هروقت که نسخی ازم بيزاری/بگو داری چه بلایی سرم مياری؟

يه موقع توچرتی وفقط ميخوابی/يه موقع هم بالایی همش بيداری

من داغونم و تو ديوونه / ديگه نميخوام تو رو هيچ جوره

من متنفرم از اينجور حس / تو رو بايد همين امروز پيچوندت

بگو واسه من ديگه چی مونده؟ / جز ويرونه ی من و ديروزت

چشمایی که جادو ميکرد / بايد گمشه از اين خونه

تتلو

يه گوشه ميشينی فرق داری با همه هم سنای دورت

فکر ميکنی که 40 سالته انگار که يه درد داری بيذاری ديگه

حتی از صدای خودت ، صدای خودت...

نميرسی به مودت دورت پره از لباسایی که پخشه رو تخت

ريخت و پاشه اعصابت رفتارت فوق العاده زننده و بچه گونست

دعوا داری با همه ، همه دوستاتو از دست دادی رفتش

قرص ميخوری و چرت ميزنی روش و پاميشی بی اعصابی بعدش

حالت هر روز بدتره ، همه ی حرفات بی معنا بی ارزش

نه ميشه باهات حرف زد ، نه ميشه حستو از کارات حدس زد

من از رفتارات خستم ، راهی نمونده جلو پاهات اصلا"2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک