پیشرو . وقتی من مردم

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

پیشرو      وقتی من مردم

ای مرد ، آرزوی من اينه که بعد از مرگم ، اون موقع منو بشناسی...................اون موقع............................

نگاه ميکنم به روزی که "من مردم"/جداييم از دنيا يه دوری سرد و تلخ

جدايی از مامان،جدایی از زنم/جدايی از برادرام دوستام و وطنم

جدايی از کلی آدم خوبه تودنيا/جدايی ازخواب خوب روح تورويا

جداييم ازشما جدايی از اونایی که هيچوقت نديدمشون اما بودن با رضـا

جدايی از مسير رفتنم به خونم / جدایی از ورق های دفترم که دورن

جدایی از تمام شوق و ذوق بچگيم /جدایی از کلی کار و کنترل خستگيم

جدايی از لحظه ی آروم تو بارون / جدایی از آدمای نادون تو قانون

جدايی از عطرهای مورد علاقم / جدایی از تمام دوره ی تلاشم

جدایی ازسفرهای خوب و خاکستريم/جداییم از الکل ، جداييم از سيگار

جدایی از جنگل ها و رودآب تمیز/جدایی از اين همه شب که کنار هميم

آرزوی من ديدن رنگ سفيد صلح بود / زمانی که روز و شبامون توی ظلم سوخت

آرزو داشتم بعد مرگم زنده باشم/واز اون بالا ها نگاه کنم به انعکاسم2

خوابيدی بدون لالایی و قصه / بگير آسوده بخواب بی درد و غصه

خيلی از دوستام جلوی چشمای من مردن / طمع زندگی رو توی احساس من کشتن

من ادامه دادم،شيطان به من زل زد / گفت بيا جلو بشه زندان من پرتر

گفت گناه مزه ميده مثل طمع شيرينی/اونو امتحان کن،دنيا رو ميگيری

اما تمام زندگی من صرف اين شد / که جدا از اشتباهاتم باشم يه پيشـرو

هيچوقت مادر پدرم با هم نموندن... هيچوقت...

خيلی از هم سفرهای من تو راهم نموندن / بيخيالشون حتی اسمشون يادم نموندن

يه تولد ديگست اين زندگی جديد/مثل شيرزمين،درست مثل خودم

درست مثل شما / اما تنها معلم بزرگ ذهن خداست

من زنده موندم با اين راز و زندگی کردم / و تمام زندگی ميگرفت از تشنگی خندم هه هه هه ........................

آرزوی من ديدن رنگ سفيد صلح بود / زمانی که روز و شبامون توی ظلم سوخت

آرزو داشتم بعد مرگم زنده باشم/واز اون بالا ها نگاه کنم به انعکاسم2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک