تمدید قرارداد با کاپیتان

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

تمدید قرارداد با کاپیتان

طبق گزارش های رسیده از رسانه های کشور ایتالیا، کاپیتان یوونتوس، جانلوئیجی بوفون، پس از اتمام مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در تابستان پیش رو، با پیشنهاد امضای قرارداد جدیدی از سوی سران بیانکونری مواجه خواهد شد.

جانلوئیجی بوفون با حضور طولانی مدت در یوونتوس به بازوبند کاپیتانی بانوی پیر رسیده است. این دروازه بان افسانه ای در سال 2001 با قراردادی هنگفت از پارما به یوونتوس انتقال یافت و تاکنون نیز به عنوان گران قیمت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال جهان شناخته می شود.

توتواسپورت مدعی شده است که از هم اکنون سران بیانکونری پیشنهاد تمدید قرارداد را به کاپیتان خود ارائه داده اند و گزارش ها حاکی از آن است که سران یوونتوس تمایل دارند تا 3 سال دیگر قرارداد خود را با جیجی بوفون تمدید کنند. بوفون در حال حاضر تا پایان فصل 2015-2014 با یووه قرارداد دارد.

بوفون تاکنون بیش از 300 بار برای یوونتوس از زمان پیوستنش به این تیم، به میدان رفته است و پس از جدایی الساندرو دل پیرو از یووه در پایان فصل 2012-2011، کاپیتان اول بیانکونری است.

این دروازه بان با تجربه 28 ام ژانویه امسال تولد 36 سالگی خود را جشن گرفت و قرارداد جدید او را تا سن 40 سالگی در پیراهن شماره ی یک یوونتوس باقی نگه می دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک