یاس. سخته رفتن

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

سخته حرفم ولی باید رفت ديگه تمومه ديگه بريدم

ديگه خستم از اين كه هر چیهی اومدم و نرسيدم

سخته حرفم ولی بايد بدونی خستمولی بايد بدونی كه ميرم

با يه يادگاری رو دستمبا يه يادگاری رو دستم

سخته رفتن بس كه سردممن حرف دل های شكستم

من با هر خاطره با غم ميرم با اينكه وابستم

سخته رفتن تلخه حرفم ببين من در ها رو بستم

من از غروب جمعمحتی از سكوت صبحم خستم

یاس

سخته حرفم رسيده وقت رفتن

به ياد اون روزا كه اسمت هر يه سطر دفترنقش می بست چشم با اشک خيرست به

فردایی كه توی زندگيم يه بخش ديگستمن نميدونم بهت نميومد

كه خودتو بكشی كنار از كنار من تو بری گلمنخواستی بفهمی اين رو كه من عاشقتم؟؟؟

فهميدم حق ميدم بهت باشه بخند،به منواقعا كه حق داری بخندی

كه بااون نگاهت منوبه رگباری ببندیكه بدتراز100تاگلوله سرب داغه

با تو فكر می كردم طلوع صبحه آخه

تا وقتی بودی توی زندگيم من غم نداشتم واست تا جايی كه تونستم من كم نذاشتم

البته خودم می خواستم اينامنت نیست ولی باتوبودن واسه مِن بعدريسكه

ديگه باخاطرات باتو خوشم پسچون كه حتی فكربی تو بودن كشندست

بذار بگم آخرين سطرم رو بخونیمن ميرم تا شايد تو قدرم رو بدونی

آمین

سخته رفتن بس كه سردممن حرف دل های شكستم

من با هر خاطره با غمميرم با اينكه وابستم

سخته رفتن تلخه حرفمببين من در ها رو بستم

من از غروب جمعمحتی از سكوت صبحم خستم

یاس

سخته حرفم رسيده وقت رفتنگذشت اون روزا تو حرفا بودی حرف اول

حس می كردم اخيرا حرفات با خراشهاونجا بود كه فهميدم اين قصه آخراشه

وقت رفتنه وقت دفن قلبمه و خودت می دونی تمومه الكی جو نده

حرف های تلخت هم كه نمک زخممه وتنهادلخوشيم به قلم دستمه

و باز منم و حسرت اينكه دوباره تنهامو از خدا حالا می خوام من دو بال پرواز

می دونی چند بار گفتم كه تو مال من باش؟؟؟بگذريم ديگه زدستم در رفته شمار دردام

تو كه می دونستی من تكيه گاه محكمتمبگو با من ديگه چرا آخه نوكرتم؟؟؟

من كه هر دقيقم وابسته به دقيقه تو بودمن كه حتی لباس تنم به سليقه تو بود

منی كه دست هيچكسی رو با وجودم نمی گرفتمتو باعث شدی كه توی قلبم بميره نفرت

رسيده وقت رفتن هرچند من از دلت خيلی وقته رفتم

باشه تو بردی و اينا برات افتخارن؟؟؟تو ختم عالمی و منم اند خامم؟؟؟

فکر نكنی اهل جبران يا انتقاممخودم بايد دقت می كردم تو انتخابم

آمین

سخته رفتن بس كه سردممن حرف دل های شكستم

من درد تموم دنيامكه زخم هام رو خودم بستم

سخته رفتن تلخه حرفمببين من در ها رو بستم

من از غروب جمعمحتی از سكوت صبحم خستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک