50 مرد برتر جام جهانی 15 تا 1

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

15- سرخيو بوسکتس (اسپانيا)

سن: 25 سال

باشگاه: بارسلونا

وضعيت:صعود به جام‌جهاني

امتياز:87.1

هافبک دفاعي تيم ملي اسپانيا نيز در بين بازيکنان برتر انتخابي جام جهاني قرار دارد. او در طول 2 فصل گذشته بسيار پيشرفت داشته است و به يکي از بهترين هافبک‌ دفاعي هاي حال حاضر جهان تبديل شده است.از زماني که بوسکتس توانسته خود را در تيم ملي اسپانيا جا بيندازد غيبت ژابي آلونسو و سانتي کاسورلا در اين پست حس نشده است. بوسکتس در تيم بارسلونا نيز بي نقض بوده و اين فصل يکي از بهترين بازيکنان تيمش بوده است. توپ ربايي و مالکيت توپ بالا از ويژگي‌هاي بازي بوسکتس بوده است.

14- فرانک ريبري (فرانسه)

سن: 30 سال

باشگاه: بايرن‌مونيخ

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:87.2

بهترين بازيکن اروپا و نامزد اصلي کسب عنوان بهترين بازيکن جهان در سال 2013 همراه بايرن‌مونيخ يک فصل رويايي را سپري کرد و موفق شد به سه‌گانه دست يابد و همين دليل باعث شد تا اين بازيکن به عنوان بهترين بازيکن اروپا تبديل شود. ريبري در انتخابي جام جهاني در ترکيب فرانسه يک‌تنه بار اين تيم را به دوش کشيد و موفق شد اين تيم را پس از اسپانيا به پلي اف برساند.

شوت هاي ويرانگر و سرعت ريبري در يکي دو فصل اخير بسيار پيشرفت کرده و او را در کنار کريستيانو رونالدو و ليونل مسي قرار داده است.

13- خاوير ماسکرانو (آرژانتين)

سن: 29 سال

باشگاه: بارسلونا

وضعيت:صعود به جام جهاني

امتياز:87.3

مدافع تيم ملي آرژانتين و باشگاه بارسلونا پيش از اين در هافبک دفاعي بازي مي‌کرد. بازيکن مورد علاقه مارادونا اکنون به يکي از مطمئن ترين مدافعان فوتبال جهان تبديل شده است. ماسکرانو در قلب دفاع بارسلونا عملکرد خوبي از خود نشان داده است. ماسکرانو اميدوار است بتواند پاشنه آشيل تيم ملي آرژانتين در جام جهاني قبل را پوشش دهد و بتواند در برزيل افتخار آفريني کند. او کاپيتان تيم ملي آرژانتين و يکي از مهمترين بازيکنان آرژانتين در انتخابي جام جهاني بوده است. ماسکرانو از مدافعان کاملي است که کار خود را به خوبي در زمين انجام مي‌دهد. او اکنون کوله‌باري از تجربه دارد و مي تواند در اين سن و سال تا 2 جام جهاني ديگر در ترکيب آرژانتين به ميدان برود.

12-لوئيس سوارس (اروگوئه)

سن: 26 سال

باشگاه: ليورپول

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 87.4

لوئيس سوارس با 11 گلي که در انتخابي جام جهاني 2014 برزيل به ثمر رساند توانست به عنوان آقاي گل منطقه آمريکاي جنوبي برگزيده شود.

لوئيس سوارس در 26 سالگي اکنون به عنوان بهترين گلزن تاريخ اروگوئه تبديل شده است. او اکنون با يک تجربه حضور در جام جهاني سال 2010 مي‌خواهد در جام جهاني برزيل بهترين عملکرد را از خودش به نمايش بگذارد. اروگوئه پس از پيروزي در دو بازي رفت و برگشت برابر اردن جواز حضور در جام جهاني را به دست آورد. مهارت دريبل‌زني و فوق‌العاده و تمام‌کنندگي بالا در محوطه جريمه از جمله ويژگي‌هاي جالب توجه لوئيس سوارس محسوب مي‌شود.

11- يايا توره (ساحل عاج)

سن: 30 سال

باشگاه: منچستر‌سيتي

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 87.7

يايا توره بي شک يکي از کامل‌ترين هافبک‌دفاعي ليگ برتر انگليس است. يايا توره هافبک قدرتمند، يکي از معدود استعدادهاي باکلاس در قاره آفريقا محسوب مي‌شود. او در جام جهاني 2014 بهترين بازيکن ساحل عاج خواهد بود. يايا توره در دو فصل اخير در منچسترسيتي نمايش خوبي از خود ارائه داده است. او بازي‌هاي ساحل عاج در انتخابي جام جهاني 2014 نيز مهره ثابت نارنجي‌پوشان آفريقايي بود. توره اکنون نسبت به قبل کاملا پيشرفت کرده است. قدرت بدني بالا و مهارت در توپ‌هاي هوايي ويژگي‌هاي جالب توجه يايي توره محسوب مي‌شود.

10- مسوت اوزيل

سن: 25 سال

باشگاه: آرسنال

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 88.4

مسوت اوزيل در حال حاضر بهترين بازيکن آلمان و يکي از بهترين بازيکنان جهان محسوب مي‌شود. او در پست خود يک نمونه است. اوزيل از زماني که به آرسنال پيوست، در اين تيم تحول جدي ايجاد کرد. پاس‌هاي حساب شده و دقيق و بازيخواني فوق‌العاده مسوت اوزيل باعث شده است تا اين هافبک آلماني در زمره بهترين‌هاي جهان قرار گيرد. حضور مسوت اوزيل براي تيم ملي آلمان قطعا در جام جهاني يک نعمت خواهد بود. بازيکن مورد علاقه يوآخيم لو در انتخابي جام جهاني 2014 توانست ارزش‌هاي خود را به خوبي نشان دهد. او يکي از عوامل اصلي صعود زودهنگام آلمان به جام جهاني بود. اوزيل اکنون به يک کابوس براي حريفان آلمان در جام جهاني تبديل شده است. آنها نمي‌دانند که چطور بايد اين بازيکن را مهار کنند. او قطعا يکي از بازيکنان اصلي آلمان در جام جهاني 2014 برزيل خواهد بود.

9-فيليپ لام (آلمان)

سن: 29 سال

باشگاه: بايرن‌مونيخ

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 88.5

کاپيتان تيم ملي آلمان نيز يکي از بازيکنان اصلي يوآخيم لو در راه صعود به جام جهاني بود. بازيکن مورد علاقه پپ گوارديولا در بايرن‌مونيخ در پستي متفاوت در تيم ملي آلمان بازي مي‌کند اما عملکرد بسيار خوب اين بازيکن باعث شد تا پپ گوارديولا او را باهوش‌ترين فوتباليستي که در طول عمر ديده است، توصيف کند. فيليپ لام در پست دفاع تيم ملي آلمان به مهره قابل اتکايي در اين تيم تبديل شده است. بازيخواني بالاي فيليپ لام و تجربه بالاي اين بازيکن باعث شده او به بهترين مدافع تيم ملي آلمان تبديل شود.فيليپ لام بازيکن ثابت تيم ملي آلمان در چند سال اخير بوده است و در جام جهاني نيز شاهد بازي‌هاي او خواهيم بود.

8-ژابي آلونسو

سن: 31 سال

باشگاه: رئال‌مادريد

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 88.7

ژابي آلونسو در چند ماه اخير به دليل مصدوميت نتوانست تيم ملي اسپانيا را همراهي کند اما اين بازيکن در بازي‌هاي لاروخا در انتخابي جام جهاني 2014 برزيل عملکرد خوبي از خود نشان داد.آلونسو در تيم رئال مادريد نيز نقش محوري براي تيمش ايفا مي‌کند. قدرت بالاي ژابي آلونسو در ضربات شروع مجدد و پاس‌هاي بلند طولي دو ويژگي منحصر به فرد اين بازيکن است. ژابي آلونسو که اين روزها بحث رفتنش به چلسي به مطرح است تا آغاز جام جهاني 2014 برزيل آمادگي خودش را کسب خواهد کرد و قطعا جزو 23 بازيکن نهايي ويسنته دل‌بوسکه خواهد بود.آلونسو از آن دست هافبک‌هايي است که خيلي کم اشتباه مي‌کند. هوش بالاي اين بازيکن که ميراثي از خاندان پيش از او است، باعث شدهکه آلونسو تصميم‌گيري‌هاي به جا و درستي در زمين فوتبال بکند. از جمله مهارت‌هاي ديگر آلونسو بايد به پاس‌هاي طولي کوتاه اشاره کرد که مي‌تواند مهاجمان اسپانيا را به خوبي در جام جهاني تغذيه کند.آلونسو با تيم ملي اسپانيا به هر افتخاري که مي‌خواسته، دست يافته است. حال او اکنون براي شروعي دوباره پس از دوران مصدوميتش با تيم ملي اسپانيا آماده مي‌شود.

7-آندره‌آ پيرلو

سن: 34 سال

باشگاه: يوونتوس

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 89.3

يکي از بهترين‌هاي پست خود. آندره‌آ پيرلو اکنون در سن 34 سالگي در بهترين دوران ورزشي خود قرار دارد. جام جهاني 2014 برزيل آخرين جام آندره‌آ پيرلو خواهد بود. به همين خاطر اين بازيکن مي‌کوشد تا به بهترين رتبه ايتاليا دست يابد و بتواند افتخارات سال 2006 را تکرار کند. هنوز هيچ‌کس اشک‌هاي آندره‌آ پيرلو در يورو 2012 را فراموش نکرده است. پيرلو يکي از مهم‌ترين بازيکنان چزاره پراندلي براي جام جهاني 2014 خواهد بود. اگر کوچکترين فضايي در بين مدافعان حريف ايجاد شود، پيرلو قادر است تا خيلي سريع آن را بشناسد و از آن استفاده کند. علاوه بر آن نمي‌توان از قدرت ضربات ايستگاهي پيرلو به سادگي گذشت.

6-ژاوي هرناندز

سن: 33 سال

باشگاه: بارسلونا

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 89.7

مهندس فوتبال جهان يکي ديگر از بازيکناني است که به احتمال زياد پس از جام جهاني 2014 برزيل از تيم ملي خداحافظي خواهد کرد. ژاوي اکنون در اوج پختگي در کنار آندرس اينيستا بار تيم ملي اسپانيا مدافع عنوان قهرماني را به دوش مي‌کشد.مهارت، قدرت، پاس‌هاي ظريف و بازيخواني فوق‌العاده بالاي ژاوي از او هافبکي ساخته است که هر تيمي آرزوي داشتن او را دارد.ژاوي بازيکني است که به بازي‌هاي فشرده عادت کرده است. البته خراردو مارتينو سرمربي بارسلونا در سال جام جهاني تصميم گرفته است که به اين بازيکن کمتر بازي دهد. ژاوي مي‌تواند در آخرين حضورش در جام جهاني يک بار ديگر جام زرين اين مسابقات را بالاي سر ببرد.

5-مانوئل نوير (آلمان)

سن: 27 سال

باشگاه: بايرن‌مونيخ

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 89.9

خيلي‌ها اکنون او را بهترين دروازه‌بان حال حاضر جهان توصيف مي‌کنند. آلمان خيلي خوشبخت است که چنين دروازه‌بان بزرگي را در ترکيب خود دارد. نوير در جام جهاني 2010 نيز دروازه‌بان اصلي تيم ملي آلمان بود و اکنون با تجربه بالا در قفس توري تيم ملي آلمان حضور دارد.

نوير در اکثر بازي‌هاي تيم ملي آلمان در انتخابي جام جهاني حضور داشت و توانست بازي‌هاي زيبايي از خود نشان دهد. او در تيم بايرن‌مونيخ توانسته رکورد کلين شيت را به نام خودش ثبت کند. گل زدن به او اين روزها در فوتبال کار سختي شده است. اگر نوير توانايي خودش را تا جام جهاني 2014 برزيل حفظ کند، آلمان مي‌تواند به قهرماني در جام جهاني فکر کند.

4- باستين شواين اشتايگر

سن: 29 سال

باشگاه: بايرن‌مونيخ

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 90.1

تعداد زياد بازيکنان آلماني در بين 10 بازيکن برتر انتخابي جام جهاني 2014 مي‌تواند کيفيت بالاي اين تيم را به خوبي نشان دهد.

باستين شوايني اشتايگر هافبک تنومند و باکلاس تيم ملي آلمان در برزيل سومين جام جهاني خودش را تجربه خواهد کرد. او و نسل فوتبال آلمان پس از دو مقام سومي در جام جهاني قطعا به قهرماني در جام جهاني فکر خواهد کرد. شوايني اشتايگر که بعد از فيليپ لام کاپيتان دوم تيم ملي آلمان محسوب مي‌شود، در اکثر بازي‌هاي اين تيم در انتخابي جام جهاني 2014 به عنوان بازيکن ثابت به ميدان رفت. جنگندگي بالا و توپ ربايي و شوت‌هاي سنگين از باستين شوايني اشتايگر يک هافبک نمونه ساخته است. بايد منتظر بمانيم و ببينيم که آيا نسل طلايي فوتبال آلمان بالاخره مي‌تواند در جام جهاني به قهرماني برسد يا خير؟

3-کريستيانو رونالدو

سن: 28 سال

باشگاه: رئال‌مادريد

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 90.3

کريستيانو رونالدو که هرچقدر به صورت فردي بازيکن موفقي بود، به همراه تيم ملي پرتغال نتايج چندان خوبي نگرفت و باعث شد اين تيم پس از روسيه در رده دوم گروهش قرار گيرد و سرانجام با درخشش رونالدو در ديدار برابر سوئد بود که اين تيم به جام جهاني رسيد..کريستيانو رونالدو با گل‌هايش در جام جهاني توانست رکورد گلزني اوزه بيو را بشکند. اکنون همه چيز پرتغال در او خلاصه مي‌شود. در واقع تمام بار تيم ملي پرتغال بر روي دوش رونالدو قرار دارد. در حالي که نمي‌توان درباره توانايي‌هاي کريستيانو رونالدو چيز خاصي گفت.

او در تيم رئال مادريد مهارت گلزني و دريبل زني خود را به خوبي نشان داده است. رقابت بين او و ليونل مسي باعث پيشرفت او شده است و اکنون يکي از نامزدهاي اصلي کسب عنوان مرد سال فوتبال جهان به شمار مي‌رود.

2-ليونل مسي

سن: 26 سال

باشگاه: بارسلونا

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 90.9

ليونل مسي بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان اميد اصلي آرژانتين در جام جهاني برزيل به شمار مي‌رود. مسي کاملترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است. برنده چهار توپ طلاي فوتبال جهان يکي از بهترين بازيکنان جام جهاني 2014 به شمار خواهد رفت. تنها نقطه منفي کارنامه ليونل مسي عدم موفقيت در جام جهاني محسوب مي‌شود. عدم موفقيت در جام جهاني 2006 و 2010 باعث شده است تا اکنون همه نگاه‌ها به اين بازيکن باشد. مسي براي موفقيت کشورش در جام جهاني برزيل همه کار خواهد کرد.

1- آندرس اينيستا (اسپانيا)

سن: 29 سال

باشگاه: بارسلونا

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز: 91.4

بهترين بازيکن انتخابي جام جهاني 2014 هافبک باصلابت تيم ملي اسپانيا است . آندرس اينيستا مغز متفکر تيم ملي اسپانيا در انتخابي جام جهاني عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داده است. هافبک جادوگر تيم ملي اسپانيا با هوش بسيار بالاي خود اميدوار است بتواند يک تورنمت موفق ديگر را همراه تيم ملي اسپانيا سپري کند. او در جام جهاني قبلي موفق شد گل قهرماني تيم ملي اسپانيا را به ثمر برساند. آندرس اينيستا از آن دسته بازيکناني است که با ضربه کوچک به توپ مي تواند سرنوشت يک بازي را تغيير کند. مهارت دريبل، پاس و سرعت و هر چيزي که فکرش را بکنيد در اين بازيکن وجود دارد. اينيستا مطمئنا بهترين بازيکن تيم ملي اسپانيا است که توانسته در چند سال گذشته به قهرماني برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک