50 مرد برتر جام جهانی 30 تا 15

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

30- وين روني (انگليس)

سن: 28 سال

باشگاه: منچستر‌يونايتد

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:84.9

مهاجم گلزن تيم ملي انگليس در انتخابي جام جهاني 2014 هر زمان که نياز بود براي تيم ملي انگليس درخشيد و توانست بازي‌هاي خوبي از خود نشان دهد. همانطور که آلماني ها چندين بازيکن با قابليت در خط هافبک خود دارند، تيم ملي انگليس نيز وين روني را دارد که توانسته است با گلزني‌هاي خود انگليس را به جام جهاني 2014 برساند. او پس از يک فصل بد زير نظر سر آلکس فرگوسن موفق شد در تيم ديويد مويس درخشش خوبي داشته باشد و دوباره با گلزني‌هاي خود به مهاجم اول شياطين سرخ تبديل شود. شايد اگر يک بازيکن وجود داشته باشد که بتواند انگليس را در جام جهاني به افتخار برساند ، آن بازيکن وين روني است. مهاجم آماده اين روز‌هاي تيم ملي انگليس در جام جهاني 2010 نمايش انتقاد آميزي در ترکيب انگليس داشت. اکنون اين مهاجم اميدوار است بتواند روند ناکامي‌هاي انگليس را در جام جهاني به اتمام برساند.

29- ونسان کمپاني (بلژيک)

سن: 27 سال

باشگاه: منچستر‌سيتي

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:85.0

يکي ديگر از بازيکنان تيم ملي بلژيک که در انتخابي جام جهاني 2014 عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داد. جام جهاني 2014 اولين حضور اين بازيکن در جام جهاني است. بلژيک آخرين بار در جام جهاني 2002 توانست به جام جهاني صعود کند. اکنون تيم جوان شده بلژيک ، يک بازيکن با تجربه در تيم خود دارد که مدت‌ها در تيم منچستر‌سيتي توانسته بازي‌هاي خوبي از خود نشان دهد. اين مدافع که بيش از 50 بازي ملي براي بلژيک انجام داده است، ستون اصلي اين تيم در جام جهاني خواهد بود. مدافعي که بازي خواني بالايي دارد از قدرت بدني بالايي سود مي‌برد که مي تواند براي تيم ملي بلژيک در جام جهاني به يک مدافع با ارزش تبديل شود.

28- ماريو گوتسه (آلمان)

سن: 21 سال

باشگاه: بايرن‌مونيخ

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:85.1

اين هافبک با 21 سال سن توانسته 24 بازي ملي براي تيم ملي آلمان انجام دهد. پديده تازه فوتبال آلمان موفق شده است با رفتن از بوروسيا دورتموند به بايرن‌مونيخ بازي‌هاي زيباي خود را در اين تيم تکرار کند. گوتسه جديد‌ترين بازيکن تيم ملي آلمان است که درخشش او باعث شده يواخيم لو براي پيدا کردن ترکيب تيم ملي آلمان دچار سردرد شود. هنوز مشخص نيست که يواخيم لو قرار است از اين بازيکن در کدام نقطه زمين استفاده کند. اما چيزي که مشخص است اين که آلمان به قدري هافبک بزرگ دارد که به احتمال زياد ماريو گوتسه به عنوان بازيکن جانشين در جام جهاني 2014 بازي خواهد کرد. کارشناسان فوتبال آلمان تنها نقطه ضعف اين بازيکن را شرکت نکردن در خط حمله و گل نزدن مي دانند. با توجه به اينکه چند ماه به جام جهاني باقي‌مانده گوتسه بايد در اين مدت کم زير نظر گوآرديولا درخشش خود را تکرار کند تا به تيم ملي آلمان برسد.

27- دانيله ده‌روسي (ايتاليا)

سن: 30 سال

باشگاه: رم

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:85.2

هافبک با تجربه لاجوردي پوشان در انتخابي جام جهاني 2014 بهترين بازيکن چزاره پراندلي بود. او همه ويژگي‌هاي يک هافبک دفاعي خوب را دارد. ده‌روسي بازيکن قدرتمند و مسئوليت‌پذيري است که بازي هاي زيادي براي ايتاليا انجام داده است و اکنون با تجربه بالاي خود مي تواند مرد اول ايتاليا در جام جهاني 2014 برزيل باشد. علاوه بر پاس‌هاي خطرناک و با ارزش اين هافبک تنومند، شوت‌هاي ده‌روسي يک از پوئن‌هاي مثبتي بوده است که ده روسي در بين 50 بازيکن برتر انتخابي جام جهاني 2014 قرار گيرد. ايتاليا در گروه B انتخابي جام جهاني 2014 موفق شد خيلي زود جواز حضور در جام جهاني را بدست آورد. آنها هر چند در چند بازي خود از جمله ارمنستان ضعيف بودند اما ده‌روسي در تمام بازي هاي ايتاليا توانست به خوبي بازي کند. پس از ناکامي در جام کنفدراسيون‌ها اکنون همه از ده‌روسي قهرماني در جام جهاني 2014 را مي خواهند.

26- آرين روبن (هلند)

سن: 29 سال

باشگاه: بايرن‌مونيخ

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:85.3

آرين روبن فصل قبل موفق شد با بايرن‌مونيخ فاتح سه‌گانه شود. اين مهاجم هلندي در بازي فينال برابر بوروسيا دورتموند گل قهرماني بايرن را به ثمر رساند و در تيم ملي هلند نيز توانست بازي‌هاي خوبي انجام دهد و يکي از دلايل صعود زود‌هنگام هلندي‌ها به جام جهاني باشد. روبن اکنون در بهترين دوران ورزشي خود قرار دارد و مي‌خواهد در جام جهاني 2014 نشان دهد که ارزش‌هاي زيادي دارد. البته هلند در انتخابي جام جهاني 2014 فاصله زيادي با تيم‌هاي ديگر از جمله ترکيه و روماني داشت. وظيفه روبن تغذيه مهاجمان تيم ملي هلند در سمت راست است. علاوه بر آن سرعت ويران کننده و شوت‌هاي خطرناک آرين روبن اين مهاجم هلندي را به يکي از بهترين‌هاي تيم فان‌گال تبديل کرده است. روبن در جام جهاني 2014 در کنار روبين فان پرسي مي‌تواند يکي از خطرناک‌ترين زوج‌هاي خط حمله جهان را شکل دهند.

25- هوگو لوريس (فرانسه)

سن: 26 سال

باشگاه: تاتنهام

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:85.6

دروازه‌بان تيم ملي فرانسه يکي از ارکان اصلي موفقيت تيم ملي فرانسه بوده است. فرانسه در انتخابي جام جهاني 2014 در گروه سختي قرار گرفت و با تيم ملي اسپانيا همگروه بود. شايد اگر فرانسه در هر گروه ديگري به جز گروه 9 انتخابي جام جهاني در قاره اروپا قرار داشت خيلي راحت مي‌توانستند به عنوان تيم نخست از گروه خود صعود کنند. لوريس در طول انتخابي جام جهاني 2014 نشان داد که يک دروازه‌بان با ارزشي است. او در تيم باشگاهي خود تاتنهام در ليگ برتر نيز بازي‌هاي خوبي از خود نشان داده است تا يکي از آماده ترين دروازه‌بانان اين روز هاي فوتبال جهان باشد.

24- ايکر کاسياس (اسپانيا)

سن: 32 سال

باشگاه: رئال مادريد

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:86.0

دروازه‌بان اصلي و کاپيتان تيم ملي اسپانيا هر چقدر در تيم باشگاهي اش دوران بدي را پشت سر مي‌گذارد و نيمکت نشين ديگو لوپس بود، در تيم ملي اسپانيا عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داده و دروازه‌بان مطمئني بوده است. کاسياس اميدوار است بتواند براي دومين بار پياپي جام جهاني را بالاي سر خود ببرد. کاسياس در طول رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014 موفق شد 150 بازي خود را براي اسپانيا انجام دهد. ويسنته دل‌بوسکه اعتقاد زيادي به اين بازيکن دارد و گزينه اصلي او در جام جهاني خواهد بود. او تجربه بسيار خوبي دارد و مي‌تواند در جام جهاني به کمک کشورش بياييد. او در جام کنفدراسيون‌ها نيز درون دروازه اسپانيا ايستاد اما در بازي فينال مغلوب برزيل شدند و در رده دوم جاي گرفتند.

23- رادامل فالکائو (کلمبيا)

سن: 27 سال

باشگاه: موناکو

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:86.0

کلمبيا توانست پس از 16 سال به جام جهاني صعود کنند. آنها اين صعود را بيش از هر کس ديگري مديون اين بازيکن هستند. مهاجم قدرتمند کلمبيايي توانست در دور انتخابي جام جهاني 2014 گل‌هاي حساسي براي کلمبيا به ثمر برساند تا اين تيم به جام جهاني صعود کند. او مهاجمي است که براي محوطه جريمه به دنيا آمده است. توانايي اين بازيکن در خط حمله بسيار بالا است و مي تواند اولين صعود کلمبيا را پس از مدت‌ها در جام جهاني موفق کند. فالکائو يک مهاجم تمام کننده براي تيم ملي کلمبيا است. از اکنون مي توان حدس زد که کلمبيا در جام جهاني 2014 با چه شيوه‌اي بازي خواهد کرد. بازيکنان کلمبيايي هر طور هست توپ را به فالکائو خواهند رساند تا اين بازيکن بتواند توپ را به تور دروازه بدوزد.

22- پتر چک (چک)

سن: 31 سال

باشگاه: چلسي

وضعيت: عدم صعود به جام جهاني

امتياز:86.1

پتر چک يکي از بازيکنان مهم و تاثير‌گذاري است که او را در جام جهاني 2014 نخواهيم ديد. اين دروازه‌بان با تجربه که تنها در جام جهاني 2006 براي چک به ميدان رفت، نتوانست با تيم ملي کشورش به جام جهاني صعود کند. البته اين چيزي از ارزش‌هاي اوکمک نمي‌کند چرا که توانست در تمام بازي‌هاي چک در انتخابي جام جهاني عملکرد خوبي داشته باشد. شايد اگر تيم ملي چک سه – چهار بازيکن مثل او را در تيم خود داشت اکنون يکي از تيم‌هاي صعود کرده به جام جهاني 2014 بود.

21- ايکاي گوندوگان (آلمان)

سن: 23 سال

باشگاه: بوروسيا دورتموند

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:86.3

هافبک ترک‌تبار تيم ملي آلمان خيلي خوشحال است که تيم ملي آلمان را انتخاب کرده تا در جام جهاني 2014 بازي کند. کارشناسان فوتبال آلمان منتظر هستند تا يک مسوت اوزيل ديگر ظهور کند. آلمان در انتخابي جام جهاني 2014 باز‌هاي برتر و زيبايي از خود به نمايش گذاشت و با ترکيبي متفاوت در بازي‌هاي خود به ميدان رفت. گوندوگان يکي از بازيکناني بود که هميشه در فهرست يواخيم لو براي بازي‌هاي آلمان در انتخابي جام جهاني حضور داشت و اميدوار است بتواند در جام جهاني هم حضور داشته باشد. ايکاي گوندوگان همراه بوروسيا دورتموند نيز عملکرد بيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و نشان داد که يک هافبک طراز اول براي تيم ملي آلمان است.

20- جان لوئيجي بوفون (ايتاليا)

سن: 35 سال

باشگاه: يوونتوس

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:86.3

دروازه‌بان اول تيم ملي ايتاليا و کاپيتان لاجوردي پوشان در انتخابي جام جهاني 2014 عملکرد بسيار خوبي داشت که باعث تمجيد چزاره پراندلي شد. ايتاليا در انتخابي جام جهاني 2014 تيم بي‌شکستي بود. آنها اين موفقيت را بايد بيش از هر کس ديگري مديون جان لوئيجي بوفون باشند. بوفون با تجربه بزرگ خود اميدوار است بتواند در جام جهاني 2014 عملکرد بد چهار سال پيش ايتاليا را جبران کند. امتياز او در اين فهرست با گوندوگان هافبک آلمان برابر شده اما به دليل اينکه بوفون مدت‌ها دروازه‌بان اصلي تيم ملي ايتاليا بوده است، بوفون در يک رده بالاتر از گوندوگان قرار گرفته است.

19- مت هوملس (آلمان)

سن: 24 سال

باشگاه: بوروسيا دورتموند

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:86.6

مدافع مرکزي تيم ملي آلمان در تيم باشگاهي‌اش فصل رويايي را پشت سر گذاشت و به فينال ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد. علاوه بر آن هوملس در بازي‌هاي آلمان در انتخابي جام جهاني موفق شد نمايش خوبي از خود نشان دهد و خيلي زود بليت جام جهاني را اوکي کند. کارشناسان فوتبال آلمان اين بازيکن را بهترين مدافع حال حاضر فوتبال آلمان مي دانند. به همين خاطر است که باشگاه بارسلونا به شدت در پي جذب اين بازيکن است. هوملس هم روي توپ‌هاي زميني و هم روي توپ هاي هوايي قوي و با اعتماد به نفس است. آلمان با حضور بازيکني با ارزش مثل هوملس مي‌تواند به رتبه‌اي خوب در جام جهاني برزيل فکر کند.

18- روبين‌ فان‌پرسي (هلند)

سن: 30 سال

باشگاه: منچستر‌يونايتد

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:86.7

روبين فان‌پرسي مهاجم هلند موفق شد آقاي گل انتخابي جام جهاني 2014 برزيل باشد. اين مهاجم در بازي‌هاي "لاله‌هاي نارنجي" در انتخابي جام جهاني عملکرد بسيار خوبي از خود نشان داد و توانست با 11 گل‌زده آقاي گل انتخابي جام جهالني در قاره اروپا باشد. هلند خيلي زود توانست صعودش را به جام جهاني قطعي کند و سپس موفق شد در بازي‌هاي بعدي خود نيز به خوبي بازي کند. فان پرسي مهاجم گلزن اين ‌روزهاي منچستر‌يونايتد در بهترين فرم خود قرار دارد. خيلي‌ها اين بازيکن را ستاره جام جهاني 2014 مي دانند. هلند با روبين فان پرسي در جام جهاني 2014 برزيل مي‌تواند به چيز‌هاي بزرگي فکر کند.

17- آرتورو ويدال (شيلي)

سن: 26 سال

باشگاه: يوونتوس

وضعيت: صعود به جام جهاني

امتياز:87.0

آرتورو ويدال تمام ويژگي‌هايي که يک هافبک بايد داشته باشد را دارد. او مرد همه کاره شيلي در انتخابي جام جهاني برزيل بود و در تيم يوونتوس عملکرد بسيار خوبي از خود ارائه داده است. ويدال توانايي انجام هر کاري را در مرکز زمين دارد. تيم فيزيکي شيلي با آرتورو ويدال در جام جهاني 2014 بسيار قدرتمند خواهد بود. ويدال در کنار آلکسيس سانچس ستاره‌هاي شيلي در جام جهاني خواهند بود. جنگندگي و شرکت در حمله دو ويژگي مثبت بازي ويدال شيليايي بود که باعث شده است اين بازيکن در بين بازيکنان برتر انتخابي جام جهاني قرار گيرد.

16- زلاتان ابراهيموويچ (سوئد)

سن: 32 سال

باشگاه: پاري‌سن ژرمن

وضعيت: عدم صعود به جام جهاني

امتياز:87.0

شايد بشود زلاتان را بزرگترين غايب جام جهاني برزيل دانست؛ بازيکني که در دوئل با رونالدو، شکست خورد. با اين حال زلاتان در بازي هاي سوئد در انتخابي جام جهاني درخشيد و عملکرد بسيار خوبي داشت و باعث شد سوئد پس از آلمان در رده دوم گروه خود قرار گيرد. زلاتان در اين فصل در تيم پاري‌سن ژرمن بسيار خوب بوده است. او در کنار ادينسون کاواني يکي از خطرناک‌ترين خط‌ حمله‌هاي فوتبال اروپا را شکل داده است. 4 گل او در يک بازي برابر اندرلخت باعث شد تا او دهمين بازيکني شود که در يک بازي ليگ قهرمانان اروپا در يک بازي 4 گل يا بيشتر به ثمر رسانده است و مطمئنا نبود زلاتان ابراهيموويچ در جام جهاني حيف خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک