سعید کرمانی جولیا

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

 

♫♫♫

جولیا

وقتی تو کنارمی کسی به دل نمیشینه

چشام بجز عشق خودم هیچکسی و نمی بینه

 

تا وقتی تو کنارمی نیاز ندارم به کسی

زندگی یعنی عکس تو , واسم تو حکم نفسی

جولیا  میدونی دوست دارم بیا

آره بدو دنبال من بیا

میدونی فرق دارم با خیلیا

♫♫♫

وقتی باشی حال من خوبه

وقتی باشی قلبم تو سینه میکوبه

وقتی اینجایی زندگیم با تو میشه رویایی

تو همون فرشته ی زیبایی

که بهترین هدیه ی دنیایی


نظرات شما عزیزان:

playful girl
ساعت23:57---3 آذر 1392
به سلامتی لبخند که

بهت کمک میکنه، به همه

توضیح ندی که چقدر داغونی....

"وبلاگت خیلی قشنگه دوست عزیز.وقت کردی یه سری هم به من بزن.ممنووون "
پاسخ:100 در 100 ممنون سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک