SMS تنهای

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

می دونی سخت تر از تنهایی هم هست!
این که دوستی خوبی که داری که همیشه باهاته تو خنده ها تو گریه ها تو گشتنا و بیرون رفتنا و هر جا که فکرشو کنی به خاطر کار های داغونت از خودت برنجونیش و بعد هم اون بگه بیا اشکال نداره بخشیدمت ولی تو طاقت رفتن پیششو نداشته باشی.
خیلی سخت تر از تنهاییه

.

گاهی سکوت علامت رضایت نیست
شاید کسی دارد خفه می شود
پشت سنگینی یک بغض

.

سرد است اما سرما نمیخورم ، تو نگران نباش… کلاهی که سرم گذاشتی تا گردنم را گرفته است

.

دل اگر بستی ، محکم نبند ، مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور …

.

آشنا بیگانه شد ویران شوی ای زندگی
دل زغم دیوانه شد ویران شوی ای زندگی
در سرای آرزو ماهم مکانی داشتیم
آرزو افسانه شد ویران شوی ای زندگی

.

رفتن کسی که لایق نیست نعمت است نه فاجعه….

.

اس ام اس تنهایی و بی نهایت غمگین

.

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن ، در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . (دکتر علی شریعتی)

.

بیچاره عروسک دلش میخواست زارزار بگرید ، اما خنده را بر لبانش دوخته بودند !

.

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، رو پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی

.

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
……باید باور کنم
تنهایم

.

جهنمی به پا میکند دلم وقتی آرزویی در ذهن بیاید و تو میان آن نباشی !

.

صبر کن ، برگرد ، چمدان هایمان اشتباه شده است ، دلم را به جای خاطراتت بردی !

.

یادم باشد وقتی آمدی راز بزرگی را به تو بگویم ، اینکه در نبودنت آسمان آبی نیست

.

اس ام اس تنهایی و بی نهایت غمگین

.

قراربود یک عمر پیشت باشم اما میگی نمیشه!
حداقل بزار برات یه رفیق بمونم……
فقط یه رفیق…..همین

.

اگر معنی عشق را میدانستی, ب این دل که عاشقت شده نمیگفی” برو”

.

سالهاست عبور کرده ام از خویش….یادم بخیر…..

.

بعضیها یار نیستن بارن !!!
وقتی که میرن ، آدم احساس میکنه سبک شده !

.

درد ، مرا انتخاب کردمن ،
تو را
تو ، رفتن راآسوده برو!
دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

.

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است !

.

یادته زیر گنبد کبود دوتا رفیق بودن و کلی حسود*تقصیر همون حسودا بود که حالا شده یکی بود یکی نبود

.

جریان چیست که پیدا نمیشود جسد آن رفیقانی که ادعا میکردند برای ما میمیرند!!!!

.

اس ام اس تنهایی و بی نهایت غمگین

.

اى دل ، دل سودا زده ، سامانم کو؟ / اى کالبد تهى شده جانم کو؟
امروز که از همیشه مشتاق ترم / اى خانه ى سوت و کور مهمانم کو؟

.

دیرگاهی هست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام کاش چشمان مراخاک کنندتا نبینم که چه تنها شده ام

.

دراین شهرصدای پای مردمیست که همچنانکه تو را میبوسند، طناب دار تو را میبافند، مردمیکه صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت میکنند، در این شهر هر چه تنهاتر باشی پیروزتری…

.

کسی که یک بار رفته ، اگر هم برگرده ، یادت باشه که دیگه راهِ رفتن رو یاد گرفته . . .

.


مطمئن باش و برو
ضربه ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت به من و سادگی ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می گفت
تا ابد مال تو بود
تو برو
برو تا راحت تر
 تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم

.

خسته ام …!
خسته نبودنت …!
خسته از روزهایی که بی تو شب میشود و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد …!
میگذرد …!
میگذرد و باز هم میگذرد …!

.

لعنت به همه قانون های دنیا
که در آن شکستنِ دل…
پیگردِ قانونی نـَدارد

.

یا بمان و امید فردایم باش یا دیروزم رو بهم برگردون و برو

.

دیوانه ام اگر این بار بگویم عاشق شدم چون تو این زمونه عشق معنی نداره…!

.

چشم هایم را به بیمارستان می برم.. نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…!

.

بعضی زخمها هست
که هر روز صبح ، باید پانسمانش را باز کنی و روش نمک بپاشی !
تا یادت نرود…
دیگر ،سراغ بعضی آدما نبــاید رفت !!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک