SMS اشتی

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

 

بدخواه تو کو تا که درآرم پدرش را
بیرون بکشم با ته چاقو جگرش را
با مشت به صد ضریه کنم خرد سرش را
فردا توی روزنامه بخوانی خبرش را
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

***

……..” ســــــــکـــــــــــوتـــــــــــــــ مــــــــــــــن “……..
خوابم نمیبرد…
برایم قصه میخوانی؟؟
قصه آمدنت را…
میخوانی؟؟؟

***

نمیدونی چقدر خوبه یه وقتایی پشیمونی… تموم دردمن اینه که تو اینو نمیدونی به من فرصت بده بازم توچشمای تو پیداشم یه بار دیگ بیام پیشت دوباره عاشقت باشم کدوم مردی به تو میگه تموم عشق رویاشی ببین تا آخرش هستم به شرطی که توام باشی

***

سلام گل همیشه بهار زندگیم
بیا بجا اینکه دنبال مقصر بگردیم با هم آشتی کنیم باشه؟ اینجوری همه چی تلخ میشه….
نمینویسم دوست ندارم…
میگم تا همیشه دوست دارم و عاشقتم

***

***

قدیما وقتی می خواستیم آشتی کنیم انگشت کوچیکامونو گره می کردیم بهم اینو می خوندیم
آی آشتی آشتی آشتی فردا میریم تو کشتی

***

عاشقانه ترین جمله پس از آشتی:
.
.
.
.
من آخه چیکـار کنم با تو لامصب؟؟؟

 

… با من که شکسته ام کمی راه بیا …
… بالی بگشا گاه و بی گاه بیا …
… آزرده مشو بیا گناه از من بود …
… گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا …

***

می نویسم دیدار تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار

***

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

***

اس ام اس آشتی

***

عشق من قهر دیگر کافی است!!!
دیگر توان دوری ات را ندارم!
بیا و برای یکبار هم که شده غرورمان را نادیده بگیریم و بسوی هم با عشق بدویم!
بـــــیـــــا آشتی کنیم!!!
باور کن دوستت دارم

***

بوسه ام را می گذارم پشت در
قهرکردی , قهرکردم , سر به سر
تو بیا , در را تماما باز کن
هر چه میخواهی برایم ناز کن
من غرورم را شکستم , داشتی ؟
آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

***

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نا زنین
جای گریه رو لبام خنده می کاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم
طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نا زنین

***

به خاطر یافتن مقصر,
زندگی ات را تلخ و سیاه نکن.
بگذار آن چه در پایان یک عشق به جای میماند
خاطرات خوش باشد با من آشتی کن تا دنیا با من آشتی کند

***

ای خدا تنها تو از دردم خبر داری
من که میدونم.منو تنها نمیذاری
خدایا به اونی که ازم نارااحته بگو تنهام مذاره

***

قهر مکن ای فرشته روی دلارا
ناز مکن ای بنفشه موی فریبا
طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین
چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا
ناز تورا میکشم به دیده منت
سر به رهت مینهم به عجز و تمنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک