اس ام اس عادی

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

تمام سپاسم از آن کسی است که به من نیازى نداشت اما فراموشم نکرد…

.

هیچکس هرگز نمیداند چه سازى میزند دنیا، چه میدانى تو از دیروز، چه میدانم من از فردا، همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوى تنها

.

وصیت کردم قبل از مرگم قلبم رو اهدا کنند ولی میگن امضای صاحبش لازمه اجازه میدی

.

مترسک به کلاغ گفت: هر چقدر میخواهی نوکم بزن ولی تنهام نذار

.

از خداوند چیزی را برایت میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد!

.

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم .خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود وعاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم

.

براى مهربانانی که عزیزند،ندیدن ونبودن هرگزبهانه ازیادبردن نیست

.

“زندگی آن هنگام زیباست که بدانی فکری بخاطرت در هیاهوست”

.

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

.

پاکترین هوای دنیا متعلق به لحظه ای است که دلمان هوای هم را میکند

.

پازل دل یکی رو به هم ریختن هنر نیست….
هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک دل جدید براش ساختی هنر کردی.

.

بعضیا میگن دنیا ارزش نداره. مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه؟

.

در میان هر سیب دانه ها محدود است ، در دل هر دانه سیبها نا محدود است . چیستانیست عجیب .
دانه باش نه سیب

.

تمام فصل هایى که تو برام ساخته بودى پر بود از رنگهاى مصنوعى اما وقتى خدا رو پیدا کردم خودم شدم یکى از فصل ها با رنگ واقعى!

.

مهربانی تریین لحظه هاست. برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم

.

چه کنیم چرخ فلک مردم ازهم جداست / هرچه راکه میکشیم ازدست خداست!

.

نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم تو…
تمام گُمشده منی

.

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

.

دل خرابه چه خرابى جاى آبادى نمونده
خیلى وقته دل تنگم نغمه شادى نخونده!

.

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی

.

تا توانى بارفیقان یکدل و یکرنگ باش / یا مزن لاف رفاقت یا حقیقت مرد باش

.

وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه !
وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه !
اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز !

.

امشب میخوام برای تو یک فال حافظ بزنم/ اگر که خوب در نیومد به احترامت بمیرم/ امشب میخوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم/ برای خوشبخت شدنت خدا خدا خدا کنم.

.

امروز روز ملی گلها ست ”روزت مبارک ”این پیام رو برای تمام کسانی که عطر شون رو دوست داری بفرست.

.

از پنجره روزگار به درخت عمرکه مینگرم،خوشتر از یاد عزیزان ثمری نیست مرا

.

ای رفیق باوفا، هر روز دعایت میکنم، گر ندارم زانتیا، موتور فدایت میکنم!

.

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا

.

پلیس راه چشم تو آخر دیوونم میکنه ، هر روز تو جاده نگات میگیره جریمه ام میکنه . بهش بگو ولم کنه بذار بیام به شهر تو بخدا رعایت میکنم مقررات شهرتو

.

قند و عسل و کلوچه، I LOVE YOU آلوچه
هرجا که هستی بیستی ، جیگر اول لیستی

.

سراغم را نمیگیری / چه شد افتادم از چشمت / منم فانوس لبخندت / غرورت گریه ات خشمت / اسیرم خسته ام سیرم / مرا دریاب می میرم.

.

یاد کسی کردن دل میخواهد نه دلیل !
از ته دل یادت کردم بی دلیل…!

.

نکند فکرکنى دردل من یاد تو نیست
“گوش کن”
نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست

.

اگه من یه قطره اشک تو چشمات بودم می لغزیدم و رو لبات میچکیدم و اگه تو یه قطره اشک تو چشمام بودی هرگز گریه نمیکردم چون میترسیدم که از دستت بدم.

.

اگه تو رودخونه بیفتی، یه قایق نجات هست. اگه تو چاه بیفتی، یه طناب هست ولی وقتی تو دام عشق افتادی هیچ امیدی نیست

.

اگه عاشق کسی شدی بجای نوشتن اسمش توی یه قلب اونو روی یه مدار بنویس چون قلب میتونه بشکنه ولی مدار تا ابد در گردشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک